sâmbătă, 8 decembrie 2012

La multi ani Andreea!

Imi vine atat de greu sa scriu despre tine..si asta pentru ca te cunosc aproape la fel de bine cum ma stiu pe mine. Atunci cand vrei sa vorbesti despre una dintre cele mai apropiate persoane simti ca ai o groaza de spus, iar  cand trebuie sa incepi, nu stii cu ce.
Eu voi incepe prin ati aminti cum ne-am cunoscut.. In vacanta de Paste cand am iesit in Copou.. erai o fata atat de timida si linistita. Imi vorbeai despre pasiunile tale, despre tine..dupa cateva zile ai ajuns chiar sa imi aduci un zambet pe buze atunci cand eram suparata. Cu timpul ne-am deschis mult una fata de cealalta si am devenit cele mai bune prietene. Vreau sa iti multumesc pentru ca mereu mi-ai fost alaturi atunci cand am avut nevoie, mereu mi-ai ascultat toate aberatiile si povestile care stiu ca te plictiseau, mereu imi atragi atentia atunci cand gresesc, mereu ma ajuti atunci cand patesc ceva, mereu ma inveselesti si ma faci sa uit ca sunt suparata...cu alte cuvinte mereu imi esti alaturi!
Chiar daca multe persoane te judeca sau te critica, tu stii foarte bine ca nu trebuie sa le acorzi atentie! Aceste persoane nu te cunosc cum te stiu eu sau alti prieteni apropiati. Stiu ca tu esti o fata desteapta, puternica dar si sensibila atunci cand este cazul...dar mai mult decat aceste lucruri, esti o prietena adevarata pe care ma voi putea baza mereu!("O creatie maginfica")
Nu vreau sa te plictisesc cu toate urarile pe care deja le-ai mai auzit dat totusi sper sa te bucuri de cei 15 ani  si de toate realizarile de pana acum si sa fii iubita, deoarece chiar meriti aceste lucruri!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu