joi, 31 ianuarie 2013

Randuri pentru "EL" (I)

Incerc sa ma gandesc la tine..ceva ma opreste si ma trage deoparte, insa dorinta mea este mult prea puternica. Ma aproprii de acel cufar al nostru in timp ce in urma mea o groaza de voci incearca sa ma opreasca. Nici nu-mi mai aduc aminte cand am facut asta ultima data. Trista, sterg praful depus peste amintirile noastre si le pipai, pana ajung sa le retraiesc...in mintea mea. O groaza de secvente isi fac aparitia si deodata vad o alta "EU", un alt "TU"...eram asa apropiati, atatea momente minunate, simple dar totusi patrunzatoare. Te priveam altfel...iti citeam dragostea in ochi, te imbratisam, ma sarutai, ne alintam..ne iubeam. Niciodata nu m-am putut indoi de asta...ne-am nascut din iubire si ne-am oferit-o reciproc. Fiecare poza gasita inviaza cate o secventa. Imi amintesc toate detaliile, toate contextele in care ne-am fotografiat. Desi aparent fotografiile sunt doar niste obiecte simple, ele reusesc sa dea viata trecutului, sa-l aduca din nou in prezent. Zambesc...e un zambet pentru "EL", nu pentru tine...pentru ca acum desi aveti acelasi trup, sunteti diferiti. Rasfoind toate acele amintiri..realizez cat de mult se poate schimba destinul oamenilor...realizez ca cei mai apropiati oameni pot deveni oricand doi straini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu