sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Un pas in amintiri

Probabil ca pentru unii a trecut vremea postarilor despre anul precedent, insa eu am cateva cuvine pe care as vrea sa le scriu. In primul rand, imi pare rau ca nu am scris atat de des precum mi-am propus. Recunosc am o problema cu gestionarea timpului liber. Aceasta absenta a mea se datoreaza si faptului ca imi este destul de greu sa-mi fac ordine in ganduri si  am nevoie de ceva timp pentru a medita un anumit subiect.
Lasand toate aceste scuze la o parte, voi trece direct la subiect. Facand un inventar al anului 2012, realizez ca  acesta a fost cel mai complet an de pana acum datorita maturizarii ce s-a produs in aceasta perioada. Am intampinat atat momente minunate pe care nu le voi uita niciodata, cat si momente care mi-au dat dureri de cap, peste care am reusit sa trec.
In acest an am cunoscut multe persoane minunate care mi-au fost alaturi si mi-au adus mereu un zambet pe buze atunci cand a fost cazul, alaturi de care am ras, care mi-au oferit un umar pe care sa plang, care mi-au oferit o imbratisare pentru a ma intari, alatrui de care am trecut si prin momente mai dificile, care mi-ai oferit un sfat bun atunci cand aveam nevoie. Persoane care mi-au fost alaturi atat la momentele dificile, cat si la cele frumoase. Persoane care au reusit sa faca din 2012 un an memorabil.
In continuare, imi doresc de la 2013 sa fac tot ceea ce nu am reusit anul trecut, sa devin o persoana mai buna, sa stiu sa apreciez ceea ce am in jur, sa fiu o persoana mai echilibrata... Toate acestea alaturi de persoanele care merita cu adevarat!





Un comentariu:

  1. Avand in vedere ca nu am ce parere sa-mi exprim la un asemenea post,nu pot sa spun decat ca iti urez un calduros La multi ani si sper sa ai un an nou plin de succesuri (deoarece succesul implica munca),bucurii si realizari.

    P.S.:

    Foarte draguta rochia din prima poza!

    RăspundețiȘtergere