marți, 14 august 2012

Bun venit!

Nu stiu inca de ce m-am hotarat sa incep sa sciu iar, insa stiu ca nu am nimic de pierdut.Acum doi ani am mai avut un blog, insa rasfoind zilele trecute, mi-am dat seama ca scriam numai prostii si lucruri complet neinteresante. Sper ca lucrurile se vor schimba deoarece m-am maturizat considerabil, m-am schimbat destul de mult reusind sa am o personalitate mult mai puternica. Vreau sa abordez teme cat mai diverse si sa scriu cat mai mult. Nu promit ca voi scrie foarte des, insa voi incerca sa scriu cat de mult pot.

2 comentarii:

  1. good luck you little adorable thing!! :* i'm sure this blog is gonna be as cute as you are <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww, you're so cute Ralu! I hope you will continue to enjoy this blog.

      Ștergere