miercuri, 29 august 2012

Intrebari. Concluzii. Decizii.

Nu stiu de ce de fiecare data scriu noaptea pe blog. Am foarte multe postari, majoritatea nepublicate, scrise in momente de insomnie in toiul noptii. Nu stiu carui fapt se datoreaza aceste insomnii, cert e ca de pe la jumateatea verii nu intarzie sa apara noapte de noapte. Efectiv nu pot dormi, poate si din cauza faptului ca imi pierd jumatate de zi in pat pana pe la ora 12 cand imi fac curaj sa ma ridic.
Asadar, la mine ziua este foarte scurta, am o groaza de lucruri de facut si nu imi gasesc timp pentru mine. Cand zic 'timp pentru mine' nu ma refer la fapte concrete sau pasiuni (citit, iesit, seriale, etc), ma refer la acel timp pe care fiecare persoana il aloca(sau cel putin asa ar trebui) gandurilor. Acel moment cand te lasi purtat de ganduri si vezi care iti sunt limitele. Cand se contopesc o groaza de stari, unele opuse in cele mai dificile situatii, si vrei sa descoperi ce simti cu adevarat. Ei bine, cu asta imi pierd noptile (in caz ca v-ati intrebat de ce nu pot dormi).
Fac asta si totusi aproape niciodata nu gasesc raspunsuri, iar atunci cand le gasesc adorm imediat si noaptea urmatoare apar aceleasi intrebari sau nelamuriri si tot ce imi amintesc din noaptea precedenta sunt doar franturi vagi. Am incercat sa imi fac un program si sa incerc sa meditez dimineata  pentru ca noaptea sa pot dormi, ca un om normal. Dupa ce am stat putin sa ma gandesc la acest lucru, am ajuns la concluzia ca asa sunt eu de cand ma stiu: noaptea ma invaluie toate ideile. De cele mai multe ori uit tot dar se intampla sa am si reusite destul de remarcabile.
Ma simt exact ca un vampir, la modul figurat vorbind, pentru ca mintea mea lucreaza foarte des la ore tarzii, iar ziua doar ma odihnesc in rutina proprie. Acum stau destul de prost si pe partea sentimentala, unde ma framanta o groaza de ganduri si trebuie sa iau cateva decizii serioase, si pe partea sociala, unde ar trebui sa fac ordine intre prieteni.
Toate aceste avalanse de ganduri ma fac sa imi pun dorinte, sa imi propun anumite lucruri. Acesta este un lucru bun, si datorita lor am cele mai multe reusite. Doar ca la mine a devenit un obicei prost, gandesc prea mult atunci cand ar trebui sa ma odihnesc si am in permanenta o stare de oboseala. Stare care ma face sa fiu mai nervoasa, mai instabila fara sa am o viata foarte complicata sau multe probleme.
As vrea sa gandesc mai putin si cu folos, sa nu ma mai pierd si sa ma las patrunsa de cele mai neinsemnate idei, sa incerc sa focusez doar ce este cu adevarat important.

2 comentarii:

  1. Dragut,imi place.

    Acesta este un exemplu clar de text ce reuseste sa transmita cititorului o stare,ceea ce ar trebui sa fie si scopul oricarui text bun de fapt.

    Cat despre ideea de insomnii,ganduri care simti ca te invaluie si te coplesesc in timpul noptii...acestea sunt lucruri firesti care reflecta "zbuciumul" interior despre care vorbesti.Imi pare rau ca treci prin ceea ce treci,pe ambele planuri si sper ca viitorul sa fie mai insorit pentru tine.

    Pana atunci...keep up the good work! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru sustinere, cat despre "zbuciumul" interior si mie imi pare rau, mai ales ca intervin o groaza de lucuri in acelasi timp si nici macar nu stiu pe care sa ma axez...

      Ștergere