sâmbătă, 25 august 2012

Magic Mike

Astazi am fost impreuna cu doua prietene la Magic Mike, film regizat de Steven Soderbergh avandu-i ca actori principali pe Channing TatumAlex PettyferMatthew McConaughey. Recunosc ca initial nu ma incanta deloc ideea, crezand ca este un film sec doar cu secvente..mhm fara niciun mesaj, fara nicio poveste. Convinsa, sau mai bine zis obligata, m-am hotarat sa merg in cele din urma. Din cate auzisem parea genul ala de film care prezinta spectacolele unor stripperi, incuranjand aceasta meserie.
Totusi filmul prezinta o poveste si poate chiar si un mesaj, destul de interpretabil. Sunt prezentate povestile a doi barbabi. Mike, personajul principal, este un barbat in varsta de 30 de ani care are un vis: sa isi faca o afacere cu mobila. Din pacate are nevoie de multi bani, iar pentru a face rost de ei incearca diverse meserii: muncitor pe santier, stripper. Este vedeta clubului de noapte ani la rand, fiind foarte bine platit.
Intr-un context absolut intamplator, acesta il cunoaste pe Adam pe care il aduce la club ca si ajutor. Din pacate unul dintre cei cinci stripperi este nevoit sa mearga la spital. Toti baietii, mai ales Mike si proprietarul clubului se bazeaza pe Adam. Acesta ii impresioneaza atat pe baieti cat si pe fetele prezente la show, reusind sa faca rost de o noua meserie. Pana acum filmul nu prezinta nimic, doar secvente din spectacol la care fetele din sala de cinema nu se puteau abtine sa nu-si manifeste entuziasmul.
Renunt la detalierea filmului pentru ca altfel nu va mai pot incuraja sa il vizionati. Filmul prezinta un mesaj puternic dar totusi interpretabil. Cei doi prieteni se ajuta reciproc si isi fac impreuna planuri pentru Miami. Toate astea pana cand Mike, ajutat de sora lui Adam, realizeaza ca nu aceasta este mesria dorita si nici stilul de viata mult visat. Isi face curajul si renunta la viata murdara pe care o avea in fiecare noapte. Lucurile nu stau la fel si in privinta lui Adam care este hotarat  sa plece pentru distractie. Pana atunci avea o viata monotona, insa intalnindu-i pe baieti a invatat sa se bucure de energia tineretii. Chiar daca fac schimb de roluri, cei doi raman in continuare prieteni multumindu-si reciproc deoarece aceasta schimbare mult visata s-a   produs doar cu ajutorul celuilalt.
Desi nu este un film exceptional, nici macar nu se incadreaza la genul meu, a reusit sa imi capteze atentia si sa ma invete( sau mai bine zis reaminteasca) ca nimic nu este imposibil cat timp iti doresti cu adevarat un lucru si incerci sa perseverezi. A reusit sa imi demonstreze ca oamenii se pot schimba foarte mult, mai ales daca alaturi de ei este  persoana potrivita.Chiar daca finalul a fost unul foarte interesant si placut as fi vrut sa vad mai mult, in special evolutia personajelor. Partea buna este ca mi-a oferit ocazia sa mi-l imaginez singura.
Daca ar fi sa-i acord o nota, cred ca cea mai potrivita ar fi 7 din mai multe puncte de vedere: comparandu-l cu alte filme foarte reusite, acesta lasa putin de dorit.
Sper ca v-am starnit entuziasmul si veti merge sa vedeti acest film, mie imi pare bine ca l-am vazut si chiar a reusit sa imi intreaca toate asteptarile din toate punctele de vedere. Vi-l recomand, in special fetelor si va sugerez sa nu mergeti la el impreuna cu prietenul:)).

4 comentarii:

  1. "Sper ca v-am starnit entuziasmul si ve-ti merge sa vedeti acest film, mie imi pare bine ca l-am vazut si chiar a reusit sa imi intreaca toate asteptarile din toate punctele de vedere."
    Ve-ti ? Nu exista asa ceva. "Ve-ti" nu se desparte niciodata prin virgula. E cam deranjant la ochi.
    Anyway,draguta postare!

    RăspundețiȘtergere