miercuri, 15 august 2012

O zi de octombrie

Imi aduc aminte toate detaliile unei simple zile de anul trecut. In mod normal uit lucrurile care se intampla cu o saptamana in urma si am nevoie de ceilalti sa imi aminteasca. Insa anul trecut in aceasta luna am avut una dintre cele mai importante zile de pana acum. O zi banala pentru unii, dar extrem de importantra pentru mine. Acea zi m-a ajutat sa ajung persoana de acum, m-a ajutat sa cunosc acea fericire care pana atunci imi era straina. Recunosc ca la inceput nu eram atat de sigura de ceea ce va urma , insa dupa scurt timp mi-am dat seama de importanta acelei zile. Defapt nu este vorba doar despre acea zi, ci si despre o persoana anume care mi-a fost alaturi de atunci pana acum, persoana care imi asculta toate prostiile si aberatiile, care imi este alaturi si ma sustine oricand am nevoie, care are incredere in mine chiar si dupa ce dau gres de nenumarate ori, care imi aduce mereu un zambet pe buze oricat de suparata as fi. Pot spune ca in acea zi a inceput o poveste care si-a pus amprenta in personalitatea mea de acum.

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai gasit iubirea adevarata. Fiecare persoana ar trebui sa aiba sansa asta. Sa fii fericita in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Tudor. Si eu ma bucur pentru tine si Ralu!

    RăspundețiȘtergere
  3. aw, the fact that you still remember that day is so cute and as far as i can see he is very important to you! <3 this is awesome, i bet he's a lucky one. i'm so happy for you guys and keep it this way! kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I remember that day because it is one of the most important.<3 I hope you to be as happy as me!:*

      Ștergere